Kupovina

Koje vrste dostave postoje?

Dostava do vas u Beogradu je lična u roku od najviše 24h od porudžbine.

Za vas u drugim mestima u Srbiji, vino šaljemo Post Express-om.

Da li šaljete vino van Srbije?

Za sada ne možemo da vam pošaljemo vino vam Srbije usled pravne regulative Republike Srbije.

Ali možete, ako ste u inostranstvu, poslati nekome u Srbiji vino preko nas.

Koliko vremena je potrebno da vino stigne do mene?

Ako ste u Beogradu, vino vam stiže radnim danima najkasnije 24 sata od porudžbine. A ako poručite radnim danima do 11h, vino vam može stići i istog dana.

Ako ste u drugim mestima u Srbiji, vino vam šaljemo istog ili narednog radnog dana, a stiže vam u roku od 24h od trenutka slanja.

Plaćanje

Koji su načini plaćanja mogući?

Možete platiti pouzećem prilikom preuzimanja vina, preko računa svoje firme ili platnom karticom visa, maestro i mastercard.

Da li je kupovina online sigurna?

Kupovina na našem sajtu je sigurna, jer se odvija pouzećem ili karticama direktno preko servisa Raiffeisen banke koji je povezan sa našim sajtom. Takođe, mi smo firma koja posluje više od dve decenije što možete proveriti na sajtu APR-a.

Poručivanje i reklamacije

Kako da napravim porudžbinu?

1. Prilikom pregleda proizvoda primetićete da pored svakog posebno postoji dugme “korpa”. Kada kliknte na to dugme proizvod će biti dodat u Vašu korpu, što možete videti u desnom gornjem uglu sajta. U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite da kupite. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu sajta otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati/smanjiti broj željenih proizvoda.

 

2. Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je da pošaljete porudžbinu sa Vašim osnovnim ličnim podacima. Obavezujemo se na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu. Posle odabira proizvoda, proveravate da li ste ispravno uneli svoje podatke i potvrđujete kupovinu. Na taj način je Vaša porudžbina kompletirana i možete da očekujete da ćemo Vas kontaktirati u roku od nekoliko sati kako bismo dogovorili način dostave i plaćanja.

Kako mogu da otkažem ili promenim svoju porudžbinu?

Porudžbinu možete otkazati ili promeniti tako što ćete nas kontaktirati na email kontakt@evino.rs ili na telefon 063368995.

Da li je potrebno da se registrujem na sajtu ako želim da poručim?

Za poručivanje na našem sajtu nije potrebna registracija.

Potrebno je da unesete samo one podatke koji su relevantni za poručivanje i dostavu vina do vas.

Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?

Kada primimo vašu porudžbinu, obavestićemo vas o ličnoj dostavi ili o tome da smo vam poslali pošiljku preko Post Express-a koju možete pratiti preko tracking broja.

Šta ako je vino oštećeno u transportu?

Pre slanja robu pregledamo i adekvatno pakujemo, tako da sve reklamacije u vezi sa fizičkim oštećenjem u transportu morate prijaviti donosiocu na licu mesta.

Zato vas molimo da pakovanje sa vinom pregledate čim stigne do vas.

Ažuriranje…
  • Nema proizvoda u korpi,